Wednesday, January 12, 2005

Journal/Diary aku.

2 hari sudah, belek2la journal 8 tahun nan lalu hingga 2002.

Hallamak, baca punya baca.. baru aku kenal skit ngan diri aku rupanya.
membesar dalam keadaan ___________________ (fill in the blank)

Art school
Memang dulu aku weirdo.sengaja. konon cool lah tu.
terlalu obsess dengan media stuff.
film, music, interactive. you name it.

dolu dolu.. antara lagu kegemaran band kami adalah Subang Parade.
siap masuk chart mp3.com penah jadik top ten ntuk Malaysia pada tahun 1998 ke 1999 dah lupala...
bodo punya lagu. kah kah kahak kahak. kanak kanak.(jokes aside)

Replika M Nasir I was.
The way I dressed up, posture, even the way I sing.

The only jiwang creature in our GANAS2 band.helleh tapi main lagu pop jugak..

(Jelous ngan bebudak sekarang yang masa mudanya dihabiskan ngan
program2 tarbiyah, usrah, rehlah , jaulah ...jeles!!!)

Up town. tempat lepak tapi tak slalu suatu ketika dulu.



tapi tu dulu... sekarang ?

Berbalik pada journal..

banyak jugak idea2 yang hanya ART semata2.
layouts, rough interactive, ideas tapi tak ditujukan kepada Daawah... sedih sedih...

terkandung juga bab2 jiwang.
sekarang ni dah faham Islam adden yg paling bernas..
aku faham HIJAB.aku amal HIJAB.


ketidakpuasan hati juga terkandung dalam journal.
sosialis.materialistik!Plastik!
pentingkan diri sendiri. diri diri diri!

Jom dirikan masjid!

entry ni memang sengaja dibiarkan tergantung...

No comments: