Friday, October 14, 2005

ART EXPRESS!!!

Anda mempunyai bakat terpendam?
Ingin meluahkan?

Hubungi saya di dhuat@yahoo.co.uk


ini adalah kerana "dhuat team" akan "MENGANJURKAN" konsert ART EXPRESS!!!" pada pertengahan tahun 2006.

Merangkumi persembahan Nasyid, deklamasi sajak,pementasan teater,short video screening dan pelbagai lagi acara menarik.

Kepada yang berminat, dialu2kan untuk meluahkan bakat terpendam anda.

Hubungi saya di dhuat@yahoo.co.uk

Yang nak tolong jadi urusetia juga, dialu2kan menghubungi saya.


Persembahan akan dilakukan di sebuah auditorium yabg berhawa dingin dan mempunyai sistem bunyi2an yang best.

Pendekatan baru akan bermula!!!


Pop Song

-Jemputan khas kumpulan rock ntuk menghiburkan lagu berunsur kehidupan dalam versi selamat (akustik)


Persembahan Sajak diiringi montage (projector visual)

- Untuk memberikan penghayatan sajak lebih bermakna, diiringi pancaran visual yang dapat membantu membangkitkan kesan rasa.


Persembahan teater diiringi kesan visual (projector visual)

- ini adalah untuk zooming visual yang agak sukar dilihat dari jarak jauh. contohnya adengan sms: audience akan dapat melihat dengan jelas sms yang tertera di dalam babak pementasan tersebut.


Short Film screening.

- Short film/animasi terpilih akan dipancarkan untuk dinikmati oleh para penonton.
antara film yang dipancarkan = Al Kisah Kucing lorong (rakaman puppet show oleh team dhuat)


tu jer kot stakat ni.. sebenarnya banyak lagi...lain kali saya cerita lagi....

Team Dhuat = Ahmad, Paiji, Cpol, Abg Bad, Tajul, Nizam, Paei, Zuhdi (anda ingin nama anda tertera di sini? hubungi saya.)

No comments: