Saturday, January 21, 2006

Bos aku best.

Persis pemimpin yang aku segani.

Warak, Tsiqoh.

Bos aku best,

Selalu menganjurkan solat berjemaah..
Selalu ingatkan kami supaya jaga tingkahlaku...

Dan selepas waktu pejabat, kami bersama2 menyertai program, usrah, jaulah, program kuliah, demo
Dialah juga naqib kami.

Ketika aku ditertawakan kerana menjaga maruah Agamaku yang dipermainkan teman sepejabat,
Beliau disisiku memberikan bantuan, memberiku sokongan.

Beliau selalu menasihatkan.
Tegur tika aku melakukan kesalahan.
Menjadi contoh dalam hijab pergaulan.

Menyelamatkan ketika aku tenggelam.

Meniupkan kepadaku semangat juang.

Membentuk kami luar dan dalam agar menjadi sepertinya, Rijjal, Daei...

Kami bersama2 berjuang, di waktu pejabat atau waktu luar pejabat.

Dunia dan Akhirat


(Huh jangan mimpilah Ahmad nak dapat bos camni hehehe....)

Sebenarnya bos aku terbalik daripada yang aku gambarkan

No comments: