Wednesday, March 08, 2006

Syabas Nisa!
____________________________________________________________________________

http://webnisa.net/

wahai adik2 ipt/lepasan graduan (perempuan shj) kalau takder persatuan tu,
marila ke web sini.bantu masyarakat.

____________________________________________________________________________

http://www.amalmalaysia.net/

wahai adik2 ipt/lepasan graduan (lelaki shj) kalau takder aktiviti tu,
marila ke web sini.bantu masyarakat.

____________________________________________________________________________


Untuk lelaki kreatif di luar sana,
atau yg tiada platform untuk berkarya,

join me.

emailla ke address dhuat@yahoo.co.uk utk tolong buat events untuk "Malam kesenian Islam 2006"

paperworks
planning
promosi'
audiovisual
sajak reading (guitar strumming included)
- montage untuk sajak reading juga disediakan - visual support for the sajak -
graphics
scripts
concepts
music compose
merchandising

kita menyanyi, berteater, berfilem, and so on... (dapat duit jugak)

(Ahmad dulu mase skolah menengah selalu direct stage show.sekarang nih terpanggil nak direct lagi.cumanya zaman dulu ana tak tsiqoh.) Even pengawas pun minta ana direct untuk hari pengawas, hari retirement pengetua sekolah...

salah satu dari stage show tersebut diiringi nyanyian secara live.


Atara stage show yg aku pernah jayakan/arahkan..

Starwars (spoofs)- English
Ali baba Bujang Lapuk - (pengawas)
Anakku Sazali - Melayu
Selamat tinggal Bungaku - (pengetua nak retire)maseni first time ana nyanyi life depan audience.maser tuh glamer jgn cakap a hehe.

(ok ok jokes aside)

sound system merupakan nadi utama dalam stage show aku.
digunakan bersama background sountrack/sound FX ntuk menghidupkan drama.
Aku tak melakukannya sendirian. aku dibantu oleh sahabat2.

Kali ini kalian semua bantulah aku.

Kat melbourne juga aku aktif berteater, cuma menjadi belakang tabir kerana aku takut kehadiranku yg terlalu vokal/obsessiku dalam pengarahan teater, akan mengecilkan hati sesebahagian pihak.makanya aku hanya menolong dari jauh.

ingatlagi waktu tuh aku perform sajak diiringi gitar rancak.
(audience tak leh terima this kind of sajak lagi waktu tuh)muka derang mcm heran. malu aku.
tapi ada jugak yg appreciate termasuklah duta Malaysia.

Ayuh kawan2 yg berminat, kita GEGARKAN kita SEDARKAN DUNIA melalui karya2 kreatif kita.

-ISLAM-

Aku yg ingin mengarah semula.

DHUAT

No comments: