Tuesday, September 05, 2006



Idealnya

1)Terjemahan Alquran (yang paling aku sayang/hargai pemberian ini)
2)Buku Hadith (on and off)
3)Botol air yang telus lagi comel berwarna biru kristal-Untuk menjimatkan belanja
4)ipod-untuk memutar main lagu2/ceramah2/recites
atau merakam humming (melodi cakar ayam sebelum digarap menjadi melodi utuh).
5)Bxternal Hard Disk "Garden" 20 Gigabyte dan pen drive "kembara" 64 Megabyte.
6)beberapa Blank disk (kadang2 cd nasyid aku)
7)Pen dakwat hitam dan pensil.
8)Sketch book merangkap visual diary/journal
9)Buku bacaan yang selalu berubah-rubah
(Pinjam di perpustakaan atau buku persendirian yang tiada sempat membacanya lagi.)
10)Kain pelekat lalalala
11)Cermin mata betul(cermin mata hitam aku dah rosak)


sila tambahkan...

Oh ya, baru semalam pukul 3 selesai novel di bawah heheh!
Pelajaran yang aku dapat dan aku praktikkan ialah:

Ayam panggang memang sedap! (pengaruh novel tu)
Juga air asam jawa. :P

moral:Hero novel tu dengan aku, memang jauh panggang dari api, sebab itulah ayam panggang sahaja yang pantas denganku... :(

No comments: