Tuesday, September 19, 2006

Setelah beberapa tahun bersabar, akhirnya Alhamdulillah lahirlah konsep RADIO yang saya idam-idamkan.Bermula dari zaman kanak-kanak, zaman remaja nakal, aku memang OBSESS menjadi Deejay.Sewaktu di Melbourne juga aku menjadi Deejay di siaran berbahasa Melayu di sana.Aku kepilkan beberapa hasil rakamanku di ketika muda dulu dan juga rancangan RADIOku yang terkini (2006) Rakaman Untuk Dunia-Pilot Episode.

Terima kasih kepada sahabat yang PERCAYA dengan idea gila saya.
Terima kasih tak terhingga kepada Mama, Papa,Paiji(PENYOKONG AKU NO 1!),Meowsoleh,Mak Busu(tqtq),Pak Busu(Coolest bro on earth!)Mera Naqib He,Abe Lan,Kak Erza, Enai,Kak Sofea,Kak Faza dan kepada semua pengunjung tetap Rakaman Untuk DUNIA !

kerana sokongan penuh anda terhadap idea GILA saya.

Terma Kasih!
-Pilot episode masih gagap beb! Sebab dah bertahun tak berceloteh.

sila ke sini http://dhuat.multiply.com/music/item/35

I can see POTENTIAL DEEJAY out there!
AlexUmar, Aljabal, Hukamak hehehe wanna join my show?

No comments: