Wednesday, March 28, 2007

Rakaman Untuk Dunia #7 akan ke udara tak lama lagi.

Saya dengan ikhlas hati, menjemput dj dj di luar sana, di Johor,Kedah,Sabah, Ireland, Jepun,Amerika,UK,Timur Tengah
untuk 'berkoleberasi' dengan saya.

Bersama-sama kita menjayakan rakaman untuk dunia.

Kita laksanakan impuan bersama... -Macam pernah dengar jer heh! :)

Anda cuma perlu email kepada saya mp3 celoteh kamu,temubual,tazkirah,ceramah dan juga lagu mp3(pastikan ianya asli dimana saya lebih 'prefer' indie musik, supaya tak melanggar hakcipta)


Segmennya terserah kamu :)

Musik,tazkirah,politik,mari memasak,teknokrat,dunia buku,sejarah

Setiap segmen = 15-20 minit.

Saya akan 'assamble'kan jadual program supaya ia boleh running seperti radio sebenar,
24 jam play time.

Juga, kalau bloggers di luar sana ingin membuat 'songs dedications' sila hantar mp3 indie anda atau mp3 nasyid retro anda
kepada saya untuk saya memainkan lagu tersebut di dalam RUD7 ini.

Sila NYATAKAN juga alamat blog penerima lagu tersebut serta nama timangannya.

Radio bloggers untuk bloggers.

Assalamualaikum.

p/s:Aku mengimpikan RUD dimainkan di ceruk2 kedai, di dalam kereta (cd), ipod...

Tujuanku hanya satu.MEKARKAN islam di merata dunia.

Bagi yang tak tahu apa itu RUD, ianya bermaksud Rakaman Untuk Dunia!
Radio persendirian saya... Untuk kalian, saya perdengarkan kepada kalian RUD 1-RUD 6.

Semoga terhibur dengan marathon radio blog ini dan moga ianya tak melalaikan kalian dari mengerjakan solat.
RUD adalah RAKAMAN, bermakna kalian harus peka waktu solat kalian kerana di dalamnya tiada Azan berkumandang.


powered by ODEO

Rakaman Untuk Dunia! - Episod Pengenalan oleh DJ Ahmad


powered by ODEO

Rakaman Untuk Dunia 2 - Ada Apa Dengan Ramadhan?
Player hanya dimainkan si situs ini sahaja.

Nak downlaod audio ini? - sila ke http://dhuat.multiply.com/music/item/35
dan downloadlah Rakaman Untuk Dunia Siri ke 2 -Ada Apa Dengan Ramadhan?

Moga bermanfaat.

p/s:Terima Kasih atas sokongan sahabat Rakaman Dunia - Sahabat2 dari Malaysia,Indonesia,Timur Tengah,Australia-Melbourne,UK Ireland...





powered by ODEO

Merangkumi cetuhan rasa peribadi dhuat mengenai Kembali kepada Fitrah.
Tazkirah Akhi Faei
Lagu "Menuju Wawasan" oleh Suara Firdaus
Lagu "142" oleh dhuat



RAKAMAN UNTUK DUNIA 4 - SANTAI


powered by ODEO

Assalamualaikum sahabat semua.
Rakaman untuk dunia 4 sudah ke udara!
Nak tahu apa isikandungnya, lagu-lagunya ?
Silalah dengar....segar!

-silalah download :)



powered by ODEO


Jika streaming terlalu "slow" atau anda tidak punya masa untuk mendengarnya, anda bolehlah mendownloadnya
(right click and save as..) di http://dhuat.multiply.com/music/item/35


Rakaman Untuk Dunia 6- Komen novel "Ayat-ayat Cinta"




powered by ODEO

Kami akui, kami bukanlah pembaca novel tegar, sekadar mencuba-cuba sahaja menjadi pengkritik untuk manfaat sejagat.Harap tiada yang tersinggung ya.

Oh ya lagu NISA GAMES pada akhiran rancangan ini...

No comments: