Thursday, June 14, 2007

Tentang Aku.

Aku semakin menyayangi diri sendiri.
Tak seperti dahulu.

Berbuih juga mulut Mera Naqib He, Paiji dan Tajul berceramah berkenaan perihal kesihatanku, keadaanku.

Dapat aku simpulkan di sini bahawa aku semakin pulih. Alhamdulillah
Sebenarnya, sedari tahun 2002, aku jatuh tersungkur, ini berlarutan sehingga tahun 2004 dan 2005 hingga kini,

(Hanya pak Labu mengetahui kisah-kisahku ini)


Sudah sekian lama bermimpi...

aku ingin bangkit semula, lebih 'hebat' dari sebelumnya.

1)Semakin berilmu,bertaqwa,berhikmah
2)Berakhlaq mukmin sejati
3)Perancang/perencana terhebat di dunia
4)Dakwah ALL OUT!
5)Menjaga penampilan - (ohh Encik Legolas...)
6)Menjaga kesihatan
7)Mencari kekayaan


'HIDUPKAN' saya YA ALLAH...

p/s:Meow soleh, lama tak jumpa hang... aku rindu kat hang, just pi blog hang...

No comments: