Sunday, June 14, 2009

Kembara Wisata Kelana

Fuh.. Penat jugaklah naik bas KL-Terenggan dan 2 hari berikutnya Terengganu-Kuantan-KL-Shah Alam.

Ditemani oleh sondtrack of my life Hujan dan Faizal Tahir hehehe.
Hujan, kerana nak berasa jadi anak muda 20 an hehe go go go!
Kalau abang Bad nak turn 30, aku turn 20 hehe.
Faizal Tahir kerana nak belajar vokalnya.

Guess what?
Aku dengar pakai Disc man wow wow wow (jerit cara Hujan)
Entahlah, aku suka teknologi klasik kot...

Di Terengganu, aku tak banyak menolong, banyak hibernisasi.
Member kerap teh tarik session, Eklmafraqi dan Fakrul, lama tak lepak dengan depa.
Almaklumla depa tu penuh tanggungjawab, aku hehe go with the flow...

Paiji, lama gella tak jumpa dia.Busy jaga anak kot, cian dia.
Aku memang suka kembara last minit.
Time tu nak pergi, time tu lah packing dan 3 jam sebelum tu baru beli tiket.

Dah banyak kali dah.. Seronok.

Ok jumpa lain waktu, nak edit Rakaman Untuk Dunia ni... "Permainan anak-anak di zaman delapan puluhan".

1 comment:

nursaiful said...

whoaa... syok makan angin nampak... :-D