Monday, August 03, 2009

Aku dibantu Ahmad Nadiy

Tatkala berlambakan assignment dakwah digalas aku, ALLAH memberi bantuanNya kepadaku
dengan tidak aku sangka-sangka.

Seorang anak muda, bakal Jurutera, segak (macam aku) dan juga pemberontak kepimpinan skema (memang macam aku).

Memang selama ini, aku mencari-cari anak didik, hendak ku ajarkan semua ilmu video-montaj yang kupunyai. Ya, aku seorang yang agak berumur ini selalunya tidak larat kudrat untuk menyiapkan assignment video dakwah yang berlambakan, itu tidak termasuk projek video dakwah lain yang terpaksa saya cantas dek berlambakan kerja disamping aku merasakan tiada perlunya mereka membuat video tersebut. Mengada-ngada!

Dengan bantuan anak muda yang optimis ini, beliau berjaya menghidupkan motivasi aku untuk berkarya seperti zaman 'OBSESSI MENINGKAT' dahulu.

Oh ya, anak muda ini sungguh advaced video editingnya.

Ahmad Nadiy, seikhlas hati saya,
Terima kasih!


Short Film bakal menyusul!

CREATIVE (for dakwah) TO THE MAX!

No comments: