Thursday, September 17, 2009

Soundtrack 'Aidilfitri' anda.

Mohon ampun dan maaf terutama kepada KP saya Tajul, saya tahu saya banyak menghampakan anda.

Begini, terlalu sibuk dengan kerja, tak sempat sertai program qiam Pemuda, hanya sempat beberapa ketika, masa yang terlalu kerdil saya merasa nikmat itu, malam yang indah, di Masjid Darul Ehsan.

Mading(majalah dinding) PEMUDA tak sempat disiapkan, kad raya untuk anda, pengunjung setia, tak sempat dihidangkan.

Pun begitu, saya yang biasa ini, ingin mengambil kesempatan ini untuk memohon maaf kepada semua kenalan saya.

Untuk anda, terimalah lagu Raya dari saya.(Ya, ini lagu tahun lepas)

Terima kasih atas inisiatif tawel yang bertanyakan akan lagu raya di tahun yang lepas.
Tanpa soalan dari beliau, sampai sekarang-pun aku tak berkesempatan bikin lagu raya ini.



Untuk mendownloadnya pula, sila ke SINI

Terima kasih semua.

1 comment:

Tawel Sensei said...

Eh rasanya dalam versi lepas, rentak dia macam lain. Betul ke?

Hehe selamat hari raya dan maaf zahir batin, bang Dhuat!