Tuesday, January 19, 2010

Saya sudah 31 tahun




Yey!

9 comments:

dhuat79 said...

Keychain ini saya pakai untuk casing kamera kesayangan saya :)

Tawel Sensei said...

Tak nampak pun keychain ni hari tu! Mesti baru punya. Hehe. Hadiah hari lahir ke?

*** Mawar Nafastari *** said...

Slamat hari lahir...

Semoga cepat kahwin! :)

em, nak jugak keychain camtu.. tulis "ummi nadaa".. pesan kan kat 'org tu' kay?

;p

dhuat79 said...

Ya Tawel. itu hadiah hari lahir :) Jom teh tarik? Banyak perkara yang nak dibincangkan dengan kamu ni...

Mawar Nafastari, hehe baiklah :)

roslan sms said...

Happy birthday brother Mamat. Semoga Allah kekalkan usia dalam keadaan beriman dan terus bertaqwa pada Nya.

Kalau kahwin nanti jangan lupa jemput............

dhuat79 said...

Rindu juga kat Abang Lan, hmnn nanti kita teh tarik nak? atau kita minum teh pudina kat umah u aje. Gua sangat sebokla bro hehe kalah YB

Tawel Sensei said...

Kalau boss gua bagi cuti hari Ahad ni, jom kita sama-sama menarik teh! Hehe I will keep you updated.

dhuat79 said...

Jom! :)

dhuat79 said...

kikii Tawel, nak tunjuk 'kamera itu' LX3 Leica lense-Lumix