Thursday, July 30, 2015

Ebook cara membidik Lomo LCA+ dengan sempurna!


Portfolio kamera filem LCA+ saya.
Di kesempatan ini, saya ingin berkongsikan karya terbaik saya semenjak terkecimpung di dalam membidik kamera analog ini.

Ikhtiar saya jua berkongsikan ilmu pengetahuan saya mengenai kamera ini dari segi teknikalnya, jiwanya agar pembeli e-book ini takkan rasa kerugian membelinya, malah tak sabar-sabar hendak membidik LCA+ kalian kerana ilmu yang telah dicurahkan memungkinkan gambar LCA+ anda kemas dan tajam serta roll filem anda kesemuanya menjadi.

Ingin saya kongsikan tips yang pertama: masukkan roll filem betul-betul agar gambar anda menjadi! Sekian, selamat membeli dan selamat membaca dan mengamalkan!
PM saya atau emelkan ke dhuat79@gmail.com untuk membeli e-book ini yang mengajar anda membidik LCA+ dengan lebih kemas dan sempurna, mudah-mudahan.

RM 20 ringgit!

Jom membeli!


WTS e-book on LCA+ RM20 

Bahasa Melayu Tinggi 

 Thanks!

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10202968376629276.1073741838.1199674077&type=1&l=28fc2839ea



















No comments: