Saturday, February 01, 2014

Sudah lama tidak ber-lx5


LX5ku sudah rosak, mungkin merajuk kerana aku sering saja menggunakan iphone4sku.
Iphone 4s aku serahkan kepada yang tersayang kerana beliau secara tak sengaja ada insiden yang menyebabkan iphone4snya dimasuki air.
Ingatlah, yang kita sayang itu, takkan kekal selamanya. ALLAH lah yang kekal selama-lamanya. Letakkan kecintaan itu kerana ALLAH.
Aku sayang zaujah akau didasari menurut perintah ALLAH.
Aku sayang kamera aku, Lx5 tetapi taklah sampai aku meraung kerana kerosakannya (tak boleh on).
Downgrade, itu yang selalu terjadi buat diriku.
Menggunakan teknologi terkebelakang bagi menampung kehendak berfoto yang amat terhad keadaan ekonomiku.
Ya, sekarang ini aku guna apa sahaja yang ada!
Aku manfaaatkan sebaik-baiknya walaupun taklah sehebat LX5 mahupun iphone4s.
KIni aku kembali ke LCA! (kamera filem) dan juga menggunakan iphone 3g.
Berikut adalah gambar yang dirakamkan menggunakan kamera analog LCA+ (lomo) pada raya tahun 2012 di pantai Batu Burok,
Kuala Terengganu.
meandanje






No comments: