Friday, January 02, 2009

Demam, XPDC dakwah dan novel-novelan...

Alkisahnya, sang adiwira telah jatuh sakit.
Demam panas sedari 3 hari nan lalu belum lagi pulih...
Adiwira jarang demam, tetapi kalau sekali demam memang teruk.

Banyak program yang tak dapat dihadiri dek kedemaman ini.
XPDC dakwah Tahun Baru, Kenduri hari jadi adik lelaki,

Namun, namun, namun.. saya gagahkan juga untuk menyertai program Demimu Al Aqsa.
Sempat juga lah dengar suara lemak merdu bro Muadz kita.Hmnn bilalah saya nak berdiri menyanyi di atas pentas sepertimana beliau, satu lagu pun tak per hehe, akan ku berlatih dengan Siti Hajar, akan ku berjogging dengan Mr Rocky si peninju gagah tu.

Oh ya, kalian memang tak tahu tentang hobi saya yang satu ini, mengarang novel hehe...
Tetapi disebabkan oleh suatu insiden yang tersangat mengguris hati, aku hentikan sahaja penggarapannya...

Selain PTS, Jemari Publishing tidak kurang hebatnya, malah aku katakan jauh lebih hebat daripada novel 'investigation' PTS.

Pi lah baca 'Bohemian' dan Bila 'Nsyrah Kata Tak Mahu'
-Iya, tentunya novel di atas ini islamik-

Best gella!



Kepada sahabat-sahabat yang berjuang di Terengganu, ALLAH bersama kalian.

1 comment:

mat din said...

takbir!!! nice article. i like it